1. Bevezető rendelkezések

1.1. A www.szebenyifarm.hu online áruházat (a továbbiakban: „Webáruház”)
Németh Virág egyéni vállalkozó
székhely: 8935 Misefa Fő u. 65.;
adószám: 78977420-2-40;
(a továbbiakban: „Szolgáltató” vagy „Üzemeltető”) üzemelteti.

1.2. A Szolgáltató telephelyének (ügyfélszolgálatának) elérhetőségei:

Cím: 8935 Misefa Fő u. 65.
Telefon: +36 70 359-4614
E-mail: info@szebenyifarm.hu

1.3. A Webáruházban történő vásárlással a Szolgáltató és a Webáruház szolgáltatásait igénybe vevő (a továbbiakban: „vevő” vagy „vásárló”) között a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) rendelkezéseinek megfelelő szerződés jön létre.

1.4. A vevők, mint a Webáruház használói kötelesek elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben vevő a jelen ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy a weboldalt nem használhatja, a Webáruházban nem regisztrálhat, megrendelést nem adhat le, illetőleg nem vásárolhat. A vevő a Webáruházban adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy az általa megadott személyes adatait az Szolgáltató a jogszabályi előírásoknak és hatályos Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatának megfelelően kezelje.

1.5. A Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon, előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja. A változás a Webáruház weblapján történt megjelenés időpontjától hatályos. Azon vevők, akik nem értenek egyet a szabályok módosulásával, nem jogosultak a továbbiakban vásárlásra. A változtatások a már megkötött szerződéseket (így a visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

2. A szolgáltatás igénybevétele

2.1. A megrendelések leadása kizárólag a Webáruházban elektronikus úton, interneten keresztül a www.szebenyifarm.hu webcímen vagy a info@szebenyifarm.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben lehetséges.

2.2. A megrendelés teljesítéséhez a vevő legalább az alábbi adatok megadására köteles:
- vevő neve,
- pontos számlázási cím,
- pontos szállítási cím,
- vevő email címe,
- a csomag átvevőjének neve, telefonos elérhetősége,
- a megrendelni kívánt áru(k) pontos megnevezése és bruttó ellenértéke.

2.3. A megrendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton, e-mail útján küldi el a vevők részére, illetve teszi közzé weblapján jelen ÁSZF keretén belül.

2.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bizonyos feltételek esetén (bizonyos termékek, nagy rendelési érték, szokásoshoz képest nagy mennyiség, stb.) a megrendelést csak és kizárólag egyedi írásbeli szerződés megkötése esetén teljesíti, mely esetben a vevőt tájékoztatja arról, hogy csak személyes megrendelést követően vagy írásbeli szerződés megkötését követően teljesít, a létrejött szerződés feltételei szerint. Ezen esetekben tehát egyáltalán nem jöhet létre szerződés a Webáruházban.

2.5. A megrendelést a Szolgáltató csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vevő a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Szolgáltató és a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan, hiányosan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség és az ezzel felmerült kár a vevőt terheli.
2.6. A Webáruházban történő vásárlás esetén – a 2.8. pontban foglalt kivétellel – szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vevő és a Szolgáltató között, amely jogviszonyra a megrendelés és a visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. A vevő a megrendelés elküldésével a jelen ÁSZF és az adásvételi szerződés feltételeit elfogadja, továbbá kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szerződési nyilatkozatának megtétele, megrendelésének elküldése fizetési kötelezettséget von maga után. A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató és vevő között csak és kizárólag a Szolgáltató megrendelést elfogadó kifejezett nyilatkozatával jön létre a szerződés, a megrendelés elküldésekor a Szolgáltató által generált automatikus email üzenet nem minősül visszaigazolásnak, az kizárólag a megrendelés sikeres rögzítését és Szolgáltató felé történt továbbítását nyugtázza. A Szolgáltató megrendelést elfogadó kifejezett nyilatkozata hiányában a felek között nem jön létre szerződés. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a felek mentesülnek az ajánlati kötöttség alól, a vevő nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni, a Szolgáltató pedig nem köteles teljesíteni. Felek elfogadják, hogy a fentiek szerint létrejövő szerződés - melyre a jelen ÁSZF rendelkezési irányadóak – magyar nyelven jön létre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, Szolgáltató a szerződéseket nem iktatja, azok utóbb nem hozzáférhetőek. A szerződésben, illetőleg az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben Magyarország joga az irányadó.

Fogyasztónak minősülő vevő vásárlása esetén a Szolgáltató legkésőbb a termékek átadásával, kiszállításával együtt a jogszabály szerinti tartalmú visszaigazolást ad a szerződésről, amelyet teljesíthet a vevőnek történő elektronikus levél küldésével vagy a termékekhez küldött számlán történő feltüntetéssel. Fogyasztónak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy vevő minősül.
2.7. A vásárlás menete:
- Vevő a kiválasztott termékeket a virtuális kosárba helyezi a „kosárba” gomb megnyomásával. Ezek után a „Kosár” gombra klikkelve ellenőrizheti, és még módosíthatja a kosár tartalmát.
- Ezt követően a vevőnek a „Fizetés” gombra kattintva a számlázási és szállítási adatok megadása után ki kell választania az áruátvétel és fizetés módját, majd az ellenőrző oldalra lépés után kell a vevőnek elküldeni a rendelését. Az e-mail cím kitöltése kötelező, mivel a rendelés leadásának tényéről a Szolgáltató elektronikus levelet küld a vevőnek.
A vevő által a megrendelés során vétett adatbeviteli hibák javítására a rendelés leadása előtt van lehetőség. A regisztrációkor megadott adatokat és belépési jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell az ügyfélszolgálat e-mail címén.

2.8. A fogyasztónak minősülő vevő által a Webáruházban vagy e-mailen leadott rendelésekre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: „Rendelet”) rendelkezései irányadóak. Amennyiben a fogyasztónak minősülő vevő a Webáruházban vagy e-mail útján adja le megrendelését, azonban a termék személyes átvételét választja, úgy a megrendelése csak foglalásnak minősül (azaz a Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt terméket a foglalási értesítőben meghatározott időpontig a vevő részére fenntartja) és nem jön létre adásvételi szerződés a vevő és a Szolgáltató között. Ebben az esetben a vevő a Szolgáltató szaküzletében a termék megtekintése és kipróbálása után dönti el, hogy a terméket megvásárolja-e vagy sem, így a szerződés a vevő és a Szolgáltató együttes jelenlétében jön létre és nem minősül a távollévők között kötött szerződésnek.

2.9. Vásárlás előtt a vevőnek célszerű a Szolgáltatóval telefonon egyeztetni, hogy a megvásárolni kívánt termékből van-e szabad raktárkészlet, mivel a készletinformációkat csak naponta egyszer frissíti a szolgáltató.
Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül. Vevő elfogadja, hogy ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a vételár visszafizetésén felül kártérítésre, kártalanításra vagy egyéb kompenzációra.

2.10. A Webáruházban feltüntettet árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a mindenkor hatályos adójogszabályok szerinti általános forgalmi adó összegét. A Webáruházból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja.

2.11. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő hibás árra (pl. „1”,- Ft-os ár), akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától. A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen esetekért sem a Webáruház sem a Szolgáltató felelősséget nem vállal, a Szolgáltató az ilyen helyzet felismerését követően tájékoztatja a vevőt.

2.12. A Szolgáltató a termékek leírását és technikai ismertetőit a gyártók által részére megadott adatok alapján jelenteti meg a Webáruházban, a Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a termékek tulajdonságait, jellemzőit a gyártók hibásan adták meg.

2.13. A Szolgáltató a ”Elérhetőség” menüpontban megjelölt elérhetőségeken az általa nyújtott szolgáltatásokról, értékesített termékekről, a Webáruház használatáról szívesen nyújt további tájékoztatást.

2.14. A vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

2.15. A Szolgáltató a vásárlás tekintetében létrejövő szerződés megkötéséig bármikor jogosult a szolgáltatásai feltételein változtatni. A Szolgáltató ajánlatain bármikor jogosult változtatni.

3. Szállítási és fizetési feltételek

3.1. Áruátvételi módok:
- Személyes átvétel: a Szolgáltató 2241 Sülysáp, Fő út 88. címen lévő szaküzletében.
Továbbá egyeztetett időpontban Budapesten a XIII. kerület Tatai úti telephelyén.
- Kiszállítás futárszolgálattal: A Webáruházban megrendelt termékeket 25kg súlyhatárig az MPL futárszolgálat szállítja házhoz.
- A 25 kg-nál nehezebb vagy méretei miatt fel nem adható termékeket saját szállító járművünkkel szállítjuk házhoz. Az ily módon történő házhozszállítás díját minden esetben külön állapítjuk meg, és telefonon egyeztetjük.

3.2. A készleten lévő termék postázása a megrendelés visszaigazolását követő szerdai napon történik. A szokásos szállítási idő esetleges megnövekedése esetén a Szolgáltató igyekszik tájékoztatni a vevőt. A kiszállítás napközben történik, munkaidőben, általában 08-16 óráig. A vevő köteles olyan szállítási címet megadni, ahol ezen időintervallumban elérhető.

3.3. Vevő a termékek vételárát az alábbi módokon egyenlítheti ki:

- Utánvétes fizetéssel történő rendelés esetén a vételár és a szállítási díj a termék(ek) átvételekor készpénzben fizetendő.
- A termékek Szolgáltató szaküzletében történő személyes átvétele esetén a fizetés történhet készpénzben, továbbá interneten történő átutalással. Szolgáltató kifejezetten tájékoztatja a vevőket, hogy az interneten történő átutalás esetén a termék csak abban az esetben vehető át, amennyiben annak vételára Szolgáltató bankszámláján jóváírásra került.
- Mind házhozszállítás, mind személyes átvétel esetén a fizetés történhet előre átutalással. Ebben az esetben a Szolgáltató a számlamásolatot email vagy fax útján megküldi a vevő részére, a vevő pedig a termék(ek) vételárát előre, a szállítást megelőzően köteles Szolgáltató bankszámlájára átutalni. Házhozszállítás esetén az előre utalandó számla a szállítási költséget is tartalmazza. Az átutaláskor a számla sorszámát minden esetben fel kell tüntetni a közlemény rovatban. A Szolgáltató csak és kizárólag a számlán szereplő vevő számlájáról történő átutalást fogadja el. A vételárnak a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően vehetőek át a termékek, illetve a Szolgáltató a jóváírást követően gondoskodik a csomag elindításáról.

A Webáruház oldalán feltüntetett árak tájékoztató jellegűek és csak készpénzes, átutalásos és utánvétes fizetésnél érvényesek.

3.4. A házhozszállítás díjszabása:

Foxpost: 1190,- HUF;
DPD Futár: 1460,- HUF
Kiszállítás Misefa 5km-es körzetében, illetve Zalaegerszegre: ingyenes;
Személyes átvétel a Szolgáltató telephelyén: ingyenes

3.5. Amennyiben a kiszállított termék vételárát a vevő a futárnak nem tudja megfizetni, vagy az áru a vevőnek felróható okból nem adható át, a visszaküldött csomagok visszaszállítási díja a vevőt terheli. Ilyen esetekben a csomag újraküldésére, kizárólag a termék vételárának és a szállítási díjnak a Szolgáltató részére történő átutalását követően van mód.

3.6. A vevőnek lehetősége van a rendelés lemondására a szállítási és rendelkezésre állítási költség megtérítése nélkül, amennyiben a lemondás legkésőbb a rendelésének e-mailen történő visszaigazolásakor és adatainak egyeztetésekor megtörténik.

3.7. A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a vevőre a termék átvételével egyidejűleg száll át.

3.8. Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag és a termék sértetlenségét, darabszámát ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. Mennyiségi hiány vagy sérült csomagolás, termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában a Webáruház semmilyen mennyiségi reklamációt nem fogad el, ez alól kivétel, ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.

4. Szavatosság, jótállás

Szolgáltató a termékekre a hatályos jogszabályokban meghatározott szavatosságot és jótállást vállalja. A gyorsan romló termékre reklamációt, észrevételt az átvétel után 24 órán belül fogadunk el. Az időjárás okozta károkra, pl. fagy, jég, szárazságra a garancia nem vonatkozik. Jótállási kötelezettség és termékszavatosság a Szolgáltatót kizárólag a fogyasztónak minősülő vevővel szemben terheli. Fogyasztónak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy vevő minősül.

A Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségére a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, valamint egyéb hatályos magyar jogszabályok irányadóak.

5. Elállási jog és gyakorlásának feltételei

5.1. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a Rendelet tartalmazza. A Rendelet értelmében az elállás joga csak és kizárólag a fogyasztónak minősülő vevőt illeti meg. Fogyasztónak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eső célból szerződést kötő vevő minősül. A Rendelet teljes szövege a Webáruház oldalán megtalálható.

5.2. A Rendelet értelmében a fogyasztónak minősülő vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a vevő vagy a vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi; több termék vagy több tételből, darabból álló termék adásvételekor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a vevő vagy a vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket vagy az utolsó tételt, darabot átveszi. Fogyasztónak minősülő vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
Amennyiben a Szolgáltató a fogyasztónak minősülő vevőt az őt megillető elállási jog gyakorlási jogának határidejéről és egyéb feltételeiről, különösen az elállási jog gyakorlásának módjáról nem tájékoztatta a 2.6. pont szerinti módon, a fogyasztónak minősülő vevő 14 napos elállási határideje tizenkét hónappal meghosszabbodik. Termék átvételének időpontja a termék személyes átvételének vagy a futártól történő átvételnek az időpontja.

5.3. 14 napos elállási jogát nem gyakorolhatja a vevő a gyorsan romló termékeknél, jelen esetben a növényeknél, mivel a kertészeten kívüli szakszerűtlen kezelés is okozhat sérülést a növényen.

A Rendelet értelmében a fogyasztónak minősülő vevő nem gyakorolhatja elállási jogát olyan előre nem gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

5.4. Elállás esetén a fogyasztónak minősülő vevő a sértetlen terméket és a termékhez mellékelt minden kiegészítő terméket a számlával vagy annak másolatával együtt, saját költségén, megfelelő csomagolásban köteles visszaküldeni vagy visszavinni a Szolgáltató címére. Ha a fogyasztónak minősülő vevő a visszaküldött termékhez nem mellékel minden részére átadott kiegészítő terméket, Szolgáltató a termék vételárát a hiányzó kiegészítő termékek árával csökkentetten fizeti vissza a vevőnek.

5.5. A Szolgáltató a Webáruházban kizárólag sérülésmentes vagy a rendeltetésszerű használatot meg nem haladóan használt termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat és a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket a fogyasztónak minősülő vevő részére megtéríteni. A Szolgáltató követelheti a fogyasztótól a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését, továbbá azon értékcsökkenés és kár megtérítését, melyek a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból erednek.

5.6. A Rendeleten alapuló elállást indokolni nem kell. A Rendelet értelmében az egyértelmű, írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Írásbeli elállásnak kizárólag e-mail útján vagy postai úton igazolhatóan megküldött elállás minősül. A fogyasztónak minősülő vevő elállási jogát a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képező és a Webáruház honlapján közzétett elállási nyilatkozat-minta kitöltésével és megküldésével vagy az elállási jog gyakorlására vonatkozó egyértelmű nyilatkozat megküldésével gyakorolhatja.

5.7. A visszaküldött termék Szolgáltató részére történő visszajuttatásának költségei a vevőt terhelik. A fogyasztónak minősülő vevő a visszaküldendő terméket - jelen ÁSZF 5.4. pontjában részletezett kiegészítő termékekkel együtt - személyesen is jogosult visszavinni, továbbá a Szolgáltató futárával visszaküldeni Szolgáltató szaküzletének címére. Utánvéttel, illetve egyéb postai szolgáltatás igénybevételével visszaküldött terméket a Szolgáltató nem vesz át, továbbá ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Amennyiben a vevő nem a jelen ÁSZF és a hatályos jogszabályok szerint közli és gyakorolja elállási jogát, úgy a Szolgáltató a vételárat nem téríti vissza, azonban - előzetes egyeztetést követően - mód van a termék visszaküldésére a vevő részére. Ennek az újbóli kiszállításnak a költségei a vevőt terhelik.

5.8. A fogyasztónak minősülő vevő által jogszerűen gyakorolt elállás kézhezvételét követően a Szolgáltató írásban haladéktalanul visszaigazolja a vevőnek az elállási nyilatkozat megérkezését. A vevő a terméket köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlásának napjától, azaz az elállási nyilatkozat Szolgáltatóval történt közlésétől számított tizennégy (14) napon belül visszaküldeni vagy személyesen visszavinni a Szolgáltató részére. A Szolgáltató a fogyasztónak minősülő vevő által jogszerűen gyakorolt elállástól számított tizennégy (14) napon belül téríti vissza a fogyasztó által megfizetett teljes vételárat és a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket azzal, hogy a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a vételárat és a költségek összegét, ameddig a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta vagy minden kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

5.9. Amennyiben a vevő a Webáruházban minőségi hibás, sérült, vagy más módon csökkent minőségű terméket vásárol, mely állapotról a Szolgáltató a vevőt a megrendelés előtt tájékoztatta, úgy ezen hibára, sérülésre vagy csökkent minőségre hivatkozással a vevő a megrendeléstől nem állhat el, a létrejött szerződést nem jogosult felmondani, tekintettel arra, hogy a megrendelt termék ezen tulajdonságára a Szolgáltató a figyelmét felhívta és annak ismeretében döntött a megrendelésről.

6. A felelősség korlátozása, illetőleg kizárása

6.1. A Webáruházban való vásárlás feltételezi a vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

6.2. A Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
- A Webáruházban megjelenített termék kifogyása. A Szolgáltató bármely ajánlata csak a készlet erejéig érvényes.
- Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése vagy megsemmisülése.
- Bármely szoftver nem megfelelő működése.
- Bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

6.3. A Szolgáltató kizárja felelősségét minden közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Webáruházhoz való csatlakozás, a Webáruház megtekintése miatt következett be.

6.4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az adatvesztésből, a szoftver-helyreállításból, állási időből a vevőnél esetlegesen felmerülő károkért és elmaradt haszonért, valamint a vevőnél bármilyen okból a termék használata során jelentkező következménykárokért sem.

6.5. A vevő által a termékeken használt, tárolt, képzett adatok rendszeres mentése a vevő kötelezettsége.

6.6. Vevő teljes körű és korlátlan felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve Webáruházban történő közzétételéből eredő károkért. A Szolgáltató ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

7. Vegyes rendelkezések

7.1. A Szolgáltató rendszere a vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a vevők által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal, kivéve, amennyiben ehhez a vevő hozzájárult.

7.2. A Szolgáltató jogosult a vevők részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a vevő a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult.

7.3. A vevő a 7.1. pont, illetve a 7.2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni.